Gondolatok

"Régóta arra vágyom, hogy szeress. Én szeretlek, de te nem szeretsz viszont."


"Hova tűnt az a régi érzés? Csak úgy elszállt? Hagytad elszállni, és még engem nevezel rossznak."


"Azt mondtad szeretsz, de én pontosan hittem azt, hogy ez nem így van."


"Szereted megjátszani magad mások előtt, csak azért, hogy
megszeressenek."

"Én csakis miattad szerettem beléd."

"Megtetszettél. Beszélgettünk. Eltűntél. Sírtam. Visszajöttél. Összevesztünk. Eltűntem. Megkerestél. Megtaláltál. Sírtam. Kibékültünk. Eltávolodtunk."

"Összejöttél velem, csak azért mert én szeretlek, de te nem szeretsz viszont. Jó ez így, de mégse."

"Régóta erre vágytam, de azt hiszem, a szándékaim nem valósak. Csak képzelgések."

"Szereted a rosszat, holott a jót tartod előnyben."

"Azt mondod a belső számít és mégis ítélkezel."

"Hiszed, hogy van, holott még sincs."

"Te hazudsz állandóan, mégis megkapod a dicsőséget."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése